Das Gameplay Video sieht doch nicht schlecht aus. Aber ich habe auch lange kein Computer mehr gespielt.. weiß daher nicht, ob es momentan bessere Grafik gibt oder ob sowas schon veraltet ist.
Welche 4 Rassen sind denn implementiert?
Also die beste Grafik ist es nicht, aber das spiel sowieso eigentlich keine Rolle...
Die guten Spiele die wirklich sehr gut verkauft werden haben alle nicht die neuste Grafik weil es dann für die Breite masse hergestellt wird, bei der nicht jeder gleich nen high end PC besitzt. Von daher finde ich das die Grafik auf jeden fall ausreicht! (Grafik ist eh immer ne geschmackssache!)
Implementierte Rassen:
Geplant ist erst mal nur 1v1 weil sie kein Geld für 2v2 derzeit haben. Ist auch gut so... lieber das Geld in das stecken was man machen kann und das auch gut machen, als das geld überall rein stecken und am ende wird alles schlecht (beispiel Magic 2015 wers gespielt hat)
EDIT;
Hier mal nen Zitat aus dem Steam Forum das ich sehr interesannt fand von einem der Entwickler:
1- XP is gained slightly like the table top (winning a match,
putting an enemy out of action or surviving a match without being put
out of action, completing objectives, etc.)
2- Each unit can gain
up to 10 Ranks (think of those as the Black Squares on the table top
character sheet) and between Ranks they will gain stats advancements
from one of the 3 categories (think of those as the White Squares on the
table top character sheet). The amount of advancement gained between
each Rank is based on the unit type.
3- All units start at Rank
0, but they all have a different amount of Stats based on their type (so
henchman has less and Leader/Heroes have more)
4- Unlocking an
advancement will grant an Attribute point from one of the 3 different
type (Physical, Mental, Martial) and you can spend your points in any of
the stat from that category.
5- Unlocking Skill Points will let
you train a skill (cost gold and take a few days based on the skill)
and you can choose from the whole skill list as long as your unit as the
pre-requisite statistic requirements (from example, Wall Runner
requires X Agility).
6- Each skill has a Normal Version and a
Mastery version. Henchman cannot master any skills. Mastery of skills
require an even greater requirement of the stat linked to it.
7-
Each units can have 5 Active Skills (that must be triggered during
combat) and 5 Passive Skills that will be triggered automatically in
specific situations
Keep in mind all of this is subject to
change during game development and that Player Progression will be
included at a later date during Early Access.